Re: Laptops & Linux, εταιρίες στην ελλάδα, αντίδραση ( συνέχεια)

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Apr 29 09:43:09 EEST 2009

2009/4/29 Christos Ricudis <ricudis at itc.auth.gr>:

> Se anti8esh me mas, tous Leykous Ippotes tou Anoixtou Logismikou poy 8eloun
> na feroun thn Eirhnh kai thn Eyhmeria ston kosmo, e?
>
> Gia 8ymise mou ligo, posa lefta ksodepses twra teleytaia gia UNIX software?

Η 2η πρόταση τι νοηματική σχέση με την πρώτη?

Γιατί χλευάζεις τους νόμιμους χρήστες Ανοικτού Λογισμικού και υπονοείς
ότι μικρή απόσταση έχουν από τους παράνομους χρήστες κλειστού
λογισμικού?

Γιατί ζητάς από τους χρήστες Α.Λ. να ξοδεύουν χρήματα σε software και
γιατί ειδικά σε Unix software?

Προσωπικά έχω ξοδέψει (μάλλον) μηδέν χρήματα σε "Unix S/W" αλλά είμαι
πολύ περήφανος γιατί έχω ξοδέψει λίγα σε donations τα οποία επέλεξα
εγώ χωρίς κανένας να με αναγκάσει. Και είμαι περήφανος που δεν
χρησιμοποιώ παράνομα λογισμικό στο γραφείο και το σπίτι μου. Και
παρόλο που ελάχιστα έχω προσφέρει στην ανάπτυξη του ΕΛ/ΛΑΚ δεν έχω
καμία τύψη γιατί ξέρω ότι αυτό το ελάχιστο που έχω προσφέρει είναι
αυτό που μπορούσα να προσφέρω χωρίς να κάνω ασύμμετρα μεγαλύτερες
θυσίες αλλού. Δεν είμαστε στην δεκαετία του 80, υπάρχουν πλέον
απίστευτα πολλοί χρήστες ΕΛ/ΛΑΚ οπότε αρκεί ο καθένας τους να
προσφέρει αμελητέα εργασία και το ΕΛ/ΛΑΚ θα συνεχίσει να αναπτύσσεται.
Αν δεν αναπτυχθεί αρκετά θα φύγουν μερικοί θα μείνουν οι λίγοι και
καλοί και θα φτιάξουν ότι έχουν ΑΥΤΟΙ ανάγκη και το σύστημα θα
ξαναβρεί την ισορροπία του. Οπότε χαλαρώστε και κάντε απλά ότι
μπορείτε -- είναι αρκετό.

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS