Blackouteurope.eu

linuxlists at freemail.gr linuxlists at freemail.gr
Tue Apr 28 18:11:26 EEST 2009

O/H Evaggelos Balaskas έγραψε:

> Εδώ έχουμε φτάσει στο σημείο να αναφερόμαστε ότι 2Mbit είναι χαμηλή
> ταχύτητα. Δλδ όταν είχε 56k τι έκανε ο διαχειριστής;

Όπως λες παρακάτω και συμφωνώ απόλυτα... Τη δουλειά του.

> Ο διαχειριστής/τεχνικός ή δεν ξέρω γω τι άλλο πληρώνεται για ακριβώς
> αυτό τον λόγο. Την δουλειά του κάνει. Το εάν θα ακούσει βρισίδια ή όχι
> τότε προφανώς οι υπόλοιποι κάνουν λάθος δουλειά. Φυσικά την "πολιτική"
> ευθύνη πρέπει να την πάρει ο εκάστοτε διευθυντής. Και σε αυτό το σημείο
> ξεχωρίζουμε τους επαγγελματίες από τους ηλίθιους.

Μ' αρέσει που λές τα πράγματα με το όνομά τους. Ειδικά οι δυο τελευταίες
φράσεις. Έχεις μεγάλο δίκιο.

> ... Ο κάθε isp θα πρέπει
> όμως να προστατεύει και τους πελάτες του από τους επίδοξους. Αλλά φυσικά
> όλα έχουν ένα μέτρο κι ένα όριο.

Ένα μέτρο κι ένα όριο...
Άν έχω "μέχρι 24MBit" γιατί να μη μπορώ να τα κάνω ό,τι θέλω?? (VoIP,
P2P, ένα VPN με το γραφείο, ένα δεύτερο με τους κολλητούς μου...) Άν o
provider μου κάνει νάζια στο VoIP, με προστατεύει από κάτι ή απλά θέλει
να απογοητευτώ και να αγοράσω υπηρεσία τηλεφωνίας? Αντίστοιχα στo
torrent.. προστατεύει τους πελάτες ή απλά δε θέλει να φανεί πως δεν έχει
υποδομή για να δώσει αυτά που υπόσχεται στον κόσμο?

> ΥΓ: Σόρρυ εάν το ύφος μου είναι λίγο επιθετικό - απλά είμαι αρκετά
> εκνευρισμένος σήμερα :( με την δουλειά μου.

Τα νεύρα είναι για τους άνθρωπους... ειδικά άν έχεις να κάνεις και με
χρήστες. Φτάνεις να τους βλέπεις σα χαρούμενα προβατάκια (κυρίως όταν
πλησιάζει το Πάσχα)

Φιλικά,