ο spamassassin αργεί φρικτά και δεν μπορώ να δω γιατί

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue Apr 28 17:22:10 EEST 2009

George Notaras wrote:

> Επειδή έχει περάσει καιρός κι επειδή εδώ κι έξι μήνες έχω μεταπηδήσει
> στο bogofilter, τώρα δεν μπορώ να θυμηθώ τις ακριβείς αιτίες του

Το κάνω να φαίνεται λες και το bogofilter είναι καλύτερο του
spamassassin, κάτι που δεν ισχύει. Αν υποθέσουμε ότι το SA έχει 100%
επιτυχία, τότε η επιτυχία του bogofilter κυμαίνεται στο 50-70%, κι αυτό
με συνεχές, καθημερινο training. (τόσο training ούτε ο Rocky Balboa :P)
Το μόνο θετικό είναι ότι είναι ταχύτατο και καταναλώνει ελάχιστους πόρους.