Blackouteurope.eu

Χρήστος Σιουλής (Christos Sioulis) CSioulis at dsa.gr
Tue Apr 28 02:10:26 EEST 2009

Στις 24-04-2009, ημέρα Παρ, και ώρα 20:49 +0300, ο/η
linux-greek-users-request at lists.hellug.gr έγραψε:
>                                  Θέμα:
>         Re: Blackouteurope.eu
>                                Ημ/νία:
>         Fri, 24 Apr 2009 19:33:50 +0300
>
>         Calliope-Louisa T. Sotiopoulou wrote:
>         > Αυτό που έκανα εγώ ήταν να προωθήσω το link σε κάποια emails
>         ευρωβουλευτών.
>
>         Eisai sigourh oti katsane na to diabasoune?
>         An nai, eisai sigourh oti katalaban peri tinos prokeitai?
>         An nai, eisai sigourh oti katalaban giati antiti8esai?
>
>         Me to na stelneis apla ena link, den kataferneis synh8ws
>         tipote. Prepei na tous grapseis ena wraio grammataki poy
> [...]

FYI: Πριν λίγο έστειλα το παρακάτω e-mail στην Ευρωβουλετή (του ΠΑΣΟΚ)
Κατερίνα Μπατζελή, που τυγχάνει να την ξέρω προσωπικά (είμασταν γείτονες
στο Ν. Ηράκλειο για πολλά χρόνια):

                               Από:
Χρήστος Σιουλής (Christos Sioulis)
<CSioulis at dsa.gr>
                              Προς:
katerina.batzeli at europarl.europa.eu
                              Θέμα:
ΚΑΤΕΡΙΝΑ, please, ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ !
                            Ημ/νία:
Tue, 28 Apr 2009 01:50:49 +0300

Κατερίνα, γειά σου.

Είμαι ο Χρήστος Σιουλής, ...<προσωπικοί προσδιορισμοί που παραλείπονται>
Ανεξάρτητα εάν με θυμάσαι ή όχι (είχαμε μιλήσει και παλιότερα στο
Ηράκλειο για το θέμα των "πατεντών στο software"), εγώ σε θεωρώ
εκπρόσωπό μας και παρακολουθώντας την δράση σου γνωρίζω τις ευαισθησίες
σου σ' αυτά τα θέματα.
Σου στέλνω αυτό το e-mail για να σου ζητήσω και εγώ (ελπίζω να το έχουν
κάνει και άλλοι) όχι μόνο να καταψηφίσεις αλλά και ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΑ
στη ΠΑΡΑΛΟΓΗ πρόταση (που ψηφίζεται στο Ευρωκοινοβούλιο στις 5 Μαίου) η
οποία θα δώσει το δικαίωμα στους Παρόχους Υπηρεσιών Internet να
φιλτράρουν το περιεχόμενο της πρόσβασης στους πελάτες τους -με το
πρόσχημα της προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων των δισκογραφικών
και άλλων εταιριών.
Το συγκεκριμένο ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑ σημαίνει ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ της ελευθερίας στο
INTERNET, απεριόριστη ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ στα site που θα μπορείς να επισκεφτείς
("συγγνώμη, αλλά το πακέτο που αγοράσατε δεν περιλαμβάνει το δικαίωμα να
επισκεφτείτε αυτά τα sites" θα βγαίνει στην σελίδα του Browser σου!
-φαντάσου για site με extreme πολιτικές απόψεις!) και πλήρη εξαφάνιση
της δυνατότητας ελεύθερης προβολής των μικρομεσαίων εταιριών (των οποίων
η ιστοσελίδα δεν θα είναι προσβάσιμη από τους πελάτες του τάδε ISP -εάν
δεν τον συμπεριλάβουν στα "πακέτα" τους!!!).

Εάν χρειάζεσαι περισσότερες πληροφορίες για το θέμα, δες σε παρακαλώ
πολύ ένα site αντίδρασης, πχ αυτό: http://blackouteurope.eu/ και σε
πληροφορώ ότι -παρά το "μουλωχτό" της πρότασης- όλες οι κοινότητες που
συμμετέχω (ανοικτού λογισμικού / Linux, πανεπιστημιακές, facebook κλπ)
είναι ενήμερες και ΑΝΑΣΤΑΤΕΣ!

Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων, ξέροντας ότι θα ενδιαφερθείς για το σοβαρό
αυτό θέμα και δεν θα το αφήσεις έτσι να περάσει.

Φιλικά,
Χρήστος Σιουλής