FollowSymlinks σε cgi-bin directory στον Apache

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Apr 27 16:59:37 EEST 2009

Alexandros Kosiaris wrote:

> Αυτά είναι τα σχόλια. Όντως όμως από τον κώδικα μερικές γραμμές πιο κάτω
> ορίζει τον πίνακα
>
> @PossibleConfigDir = (
>          "$DIR", "/etc/awstats",
>
> "/usr/local/etc/awstats", "/etc",
>
> "/etc/opt/awstats" );
>
> και μετά ψάχνει το config file στα διάφορα directories. με την σειρά.

Αυτό φυσικά σημαίνει ότι με το setup που έκανα πιο πριν με τα symlinks
είχα μια 'false sense of security' καθώς ο κάθε χρήστης μπορούσε να
διαβάσει τα στατιστικά για το διπλανό site, δίνοντας  για παράδειγμα
awstats.pl?config=www.site2.com. Το awstats, μη βρίσκοντας το config
awstats.www.site2.com.conf στον ίδιο κατάλογο, το διάβαζε από το
/etc/awstats.

Το σπουδαίο δεν είναι το ότι ο user1 έβλεπε τα στατιστικά του user2
(αφού και οι δύο χρήστες αντιστοιχούν σε εμένα), αλλά το ότι δεν έκανα
ούτε μισή δοκιμή...