Blackouteurope.eu

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sat Apr 25 22:50:57 EEST 2009

nikos roussos wrote:

> είναι λίγο αντιφατικό αυτό. λες ουσιαστικά πως δεν πρέπει να
> διαμαρτυρόμαστε/διεκδικούμε γιατί όλα αυτά συμβαίνουν επειδή δεν
> το κάναμε ποτέ ;)

Όχι, δε λέω να μη διαμαρτύρεται κανείς. Απλά, καλό είναι η διαμαρτυρία
να πιάνει και τόπο. Αλλιώς, είτε γίνεται είτε όχι είναι το ίδιο και το
αυτό. Και για να μπορεί να έχει αποτέλεσμα μια διαμαρτυρία, με όποιον
τρόπο κι αν γίνεται, (ΙΜΗΟ) θα πρέπει να είναι μαζική. Πολύ περισσότερο
στη συγκεκριμένη περίπτωση, αφού αφορά όλους τους χρήστες ιντερνετ.

Αλλά, δες. Υπάρχουν youtube, facebook, myspace, twitter, blogs, forums,
microblogs, instant messengers, emails, voip, feeds, podcasts,
screencasts, internet radios, internet tv κτλ κτλ. Παρόλα αυτά δεν
μπορεί να οργανωθεί και να γίνει μια μαζική διαμαρτυρία. Το 'γιατί'
είναι ανεξήγητο. Είναι το ίδιο ανεξήγητο με το γιατί στο στρατό 24 άτομα
χρειάζεται να γυροφέρνουν πάνω από 10 λεπτά για να κάνουν τριάδες, αν
για τον καθένα δεν έχει οριστεί μια συγκεκριμένη θέση από πριν. Δεν
είναι λόγω ηλιθιότητας. Δεν είναι επειδή δεν θέλουν. Απλά, δεν μπορούν.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι έπρεπε να μας έχουν πει 5 χρόνια πριν ότι
θα καταγράφονται οι σελίδες που επισκεπτόμαστε στο ιντερνετ για να
προλάβουμε να διαμαρτυρηθούμε σωστά. Τώρα, 10 μέρες πριν την ψηφοφορία,
είναι λίγο αργά. Μπορούμε όμως να ελπίσουμε ότι θα επικρατήσει η λογική.

Προσωπικά, δεν έχω πρόβλημα για τα email και τις κλήσεις μέσω voip,
εφόσον δεν θα καταγράφεται το περιεχόμενό τους. Όμως, η καταγραφή των
σελίδων που επισκέπτεται κανείς, είναι περίπλοκο ζήτημα, καθώς από την
διεύθυνση μπορεί άνετα να βρεθεί και το περιεχόμενο, το οποίο
αδιαμφισβήτητα αναιρεί το δικαίωμα του καθενός για ιδιωτικότητα στο
ιντερνετ. Θεωρώ πολύ πιθανό ούτε οι ίδιοι οι βουλευτές να μην έχουν
καταλάβει περί τίνος πρόκειται.

Αλλά, όπως και να χει, κάποια λύση θα βρεθεί. Ισως με κάποιο p2p δίκτυο.

:)