FollowSymlinks σε cgi-bin directory στον Apache

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu Apr 23 19:47:57 EEST 2009

George Miliotis (Corfiot) wrote:

> Μπορεί να εξετάσεις και την πιθανότητα να κάνεις ένα ξεχωριστό vhost για
> τα διαχειριστικά σου (phpmyadmin, awstats, munin, mpla mpla mpla) και να
> μην βάλεις κανένα alias. Δεν ξέρω αν αυτό σε ικανοποιεί σε αυτό το κομμάτι;
>
> Όσο για τα permissions, μάλλον για suexec σε βλέπω...

Ευχαριστώ. Με προβλημάτισε συγκεκριμένα το awstats γιατί δεν έχει
φτιαχτεί με το σκεπτικό του central installation όσον αφορά τη χρήση του
ως cgi script, οπότε αναγκαστικά θα γίνουν κάποιες αλχημείες.

θα χρησιμοποιήσω το suexec για τα permissions. Thanks

Και κάποιες γενικότερες ερωτήσεις (απευθυνόμενος και προς όλους).

Λόγω του ότι ο apache εκτελεί όλα τα php scripts ανεξαρτήτως
virtualhost, πιθανότατα το πρόβλημα που περιγράφτηκε προηγουμένως με τα
permissions και την ανάγνωση του περιεχομένου αρχείων άλλου χρήστη στα
οποία έχει πρόσβαση το process του apache, εξακολουθεί να υπάρχει για
όλα τα virtualhosts στα οποία είναι ενεργοποιημένα τα php scripts. (Ή
κάνω λάθος;)

Η χρήση του παρακάτω μέσα σε κάθε virtualhost θα λύσει το πρόβλημα?

SuexecUserGroup <user> <group>

Τρέχω την php ως fastcgi μέσω του mod_fcgid. Αν χρησιμοποιούσα το
mod_php θα μπορούσα να κάνω χρήση του παραπάνω directive (SuexecUserGroup)?

Επίσης, ας πάρουμε το υποθετικό σενάριο ότι υπάρχει μεγάλος αριθμός από
virtualhosts και ότι τα php scripts τρέχουν ώς fastcgi με την ταυτόχρονη
χρήση του suexec. Αν την ίδια χρονική στιγμή επισκεφτεί κανείς όλα τα
virtualhosts, λόγω του suexec, δεν θα τρέξουν και τόσα php-cgi processes
όσα είναι και τα virtualhosts που προσπελάστηκαν? Αυτό δεν προκαλεί
υπερβολική κατανάλωση πόρων στο server?