Laptops & Linux, εταιρίες στην ελλάδα, αντίδραση.

Χρήστος Σιουλής (Christos Sioulis) CSioulis at dsa.gr
Tue Apr 14 18:37:09 EEST 2009

FYI: Σε σχέση με το παλιότερο thread "γιατί πρέπει να πληρώσω Windows
για το laptop μου?" (πριν καμιά εικοσαριά μέρες σ' αυτήν την λίστα), σας
ενημερώνω για μια δική μου αντίδραση/e-mail προς την εταιρία λιανικής
texnologia.gr (on-line shop) που τους έστειλα σήμερα (μέσω του
συστήματος 'επικοινωνήστε μαζί μας' στο site τους):

(Προς texnologia.gr):
"Μετά τα αλλεπάλληλα spam σας, υπέκυψα και μπήκα στο site σας για να
ψάξω για ένα λάπτοπ για το βαπτιστήρι μου και ένα για την κόρη μου. Με
έκπληξη είδα ότι εσείς ΔΕΝ προσφέρετε laptop με Linux και ότι είστε από
αυτούς που θεωρείτε ότι τα παιδιά μας θα πρέπει να γίνουν καταναλωτές
της microsoft και συνδρομητές προγραμμάτων antivirus!. Μετά από αυτό
παρακαλώ να με διαγράψετε οριστικά από τις λίστες σας και να μην
ξαναλάβω e-mail από την εταιρία σας.
Ευχαριστώ.
Χρήστος Σιουλής"

Ελπίζω ότι, πλέον, λαμβάνουν αρκετές τέτοιες αντιδράσεις και ότι θα τους
προβληματίσει κάπως. :-)
Χ.Σ.