ποιος είναι ο πιο light mail server?

Thomas Venieris mot at freemail.gr
Tue Apr 7 23:22:29 EEST 2009

On Τρίτη 07 Απρίλιος 2009, Nick Demou wrote:
> υπάρχει κάποιος super light mail server που να ρυθμίζεται σε 2 λεπτά
> με μοναδικό σκοπό της ζωής του να ακούει στο localhost για να μην
> στραβώσει κάποιο daemon ή προγραμματάκι που θέλει να στείλει mail και
> να προωθεί τα πάντα στον ISP mailserver? Ρωτώ γιατί μου μοιάζει
> overkill να στήνω και να ρυθμίζω παντού [put your favorite generic
> mail server here -- mine is postfix]

Αν το θέλεις πάνω σε debian (ή ubuntu), η γρηγορότερη λύση είναι το πακέτο
exim4-daemon-light. Ακούει στο localhost by default, η εγκατάσταση του
πακέτου κάνει πέντε ερωτήσεις, μία εκ των οποίων είναι "Ποιίος είναι ο
smarthost?"

Προσοχή: ο exim δεν είναι ο πιο light mail server. Είναι αυτός που στήνεται
πιο γρήγορα για την δουλειά που θέλεις σε debian διανομές.

Φιλικα,

--
moT

"There's the television. It's all right there. It's all
right there. Look. Listen. Kneel. Pray. Commercials."
                                           (12 Monkeys)