ποιος είναι ο πιο light mail server?

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Apr 7 21:31:00 EEST 2009

On Tue, 7 Apr 2009 15:32:38 +0300, Evaggelos Balaskas <ebalaskas at ebalaskas.gr> wrote:
> Χωρίς να θέλω να προκαλέσω την τελευαία φορά που κοίταξα ο postfix
> ήταν ένας πολύ απλός MTA που υλοποιεί το SMTP κι όχι mail server.

Τόσο το Sendmail όσο και το Postfix μπορούν να λειτουργήσουν και ως
απλοί MTA (mail transfer agent) [παίρνοντας τοπικά email ή email από
SMTP και προωθώντας τα σε κάποιο άλλο MTA ή στον τελικό προορισμό τους]
αλλά και ως mail servers [που δέχονται email από διάφορες πηγές και τα
διανέμουν σε τοπικούς χρήστες].

Ο διαχωρισμός «MTA είναι μόνο αυτό που μιλάει SMTP» δεν ισχύει.