FreeBSD kernel στο Debian

galas at tee.gr galas at tee.gr
Tue Apr 7 19:53:36 EEST 2009

Παραθέτω από το homepage του Nexenta:

Welcome to the Nexenta project, which combines the OpenSolaris kernel with
the GNU/Debian user experience to provide a versatile and powerful
ZFS-based server platform.

και πιο αναλυτικά στη συνέχεια:

#OpenSolaris Core offers enterprise hardware support, rock solid
stability, binary compatibility, and technologies like ZFS, DTrace, and
OpenSolaris Containers.
# Debian/GNU Linux offers Advanced Packaging Tool, rock solid processes
for package maintenance, and repository full of nicely integrated software
components.
# Ubuntu Linux offers clean and nicely integrated desktop and repository
of software components categorized according to the support needs of the
customers, thus forming solid base of an operating system that can be
commercially sustainable.

Νομίζω ότι καθιστά σαφές από πού
προέρχεται ο "σοβαρός" package manager του Nexenta
και τι added value προσθέτει το Debian.

Μα να ανοίγει ολόκληρο thread για το πόσο
υψηλών προδιαγραφών και τι νόημα έχει η
ύπαρξη του Debian/kFreeBSD? Δεν θα ήταν πιο
χρήσιμη μια παρουσίαση σε ένα workshop ή να
γράψει και να μοιραστεί την εμπειρία
χρήσης του κάποιος με τους υπόλοιπους?

Επιτρέψτε μου-με όλον τον δέοντα
σεβασμό-να πω ότι αν δεν γινόμασταν
αρκετές φορές αναγνώστες μάλλον άγονων
εξυπνακισμών και επίδειξης "expertise", η
παρούσα λίστα θα ήταν πολύ πιο χρήσιμη
σε πολύ περισσότερο κόσμο.

Μανώλης Γαλάτουλας