Re: ποιος είναι ο πιο light mail server?

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Apr 7 18:11:16 EEST 2009

2009/4/7 Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr>:
> Το Postfix είναι σχεδόν zero-configuration για τέτοιου είδους setups,
> και έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα [...]
>    Υποστηρίζει ΣΩΣΤΑ τα RFCs περί email, είναι επίσης light-weight,
>    ταχύτατο και πιθανόν πιο ασφαλές [...]

Το postfix (αλλά και το evince που νομίζω πρότεινε ο DJ Art)
προσφέρει πολύ περισσότερες λειτουργίες από το "ακούω στην πόρτα 25,
πέρνω το mail, το προωθώ στον default SMTP, τελείωσα" οπότε σκέφτηκα
πως κάλλιστα μπορεί να υπάρχει κάτι πιο light στον "small is
beautiful",  "do one job and do it right",  "complexity means
insecurity" unix κόσμο. Έψαξα για λίγο, βρήκα το smail ως candidate
αλλά μετά σκέφτηκα "για δε ρωτάς -- κάποιος θα είχε την ίδια απορία
και θα το έψαξε".

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS