FreeBSD kernel στο Debian

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Tue Apr 7 13:24:38 EEST 2009

Αθανάσιος Ψωρομύτης wrote:

> Στις 7 Απρίλιος 2009 12:54 μμ, ο χρήστης Manolis Kiagias
> <sonicy at otenet.gr <mailto:sonicy at otenet.gr>> έγραψε:
>
>     Αθανάσιος Ψωρομύτης wrote:
>     > To mono pou tha kataferei to Debian einai na "moiasei" kapos :p sto
>     > freebsd . To linux theli na ginei unix....ligo diskolo
>     >
>     >
>     >

>     Δεν νομίζω ότι είναι σκοπός του Debian να μοιάσει με οτιδήποτε. Είναι
>     ήδη μια πολύ καλή διανομή GNU/Linux και οι developers έχουν διάφορες
> [...]

Αυτός είναι βέβαια ένας τρόπος να το δει κανείς (όσο αφορά την
πειθαρχία). Υπάρχει και ο άλλος: Είμαστε πολλοί, θα πάρει καθένας ένα
δρόμο, θα δούμε αν μας αρέσει εκεί που καταλήγουμε. Μήπως αυτό δεν
συμβαίνει με τις περισσότερες διανομές; Κάθε μια έχει κάποιο στόχο που
καταφέρνει να εκπληρώσει σε μεγαλύτερο / μικρότερο σκοπό.  Αν τυχαίνει
(ή αν έχουν σχεδιάσει) ο δρόμος τους να συμπίπτει με πολλούς χρήστες,
γίνονται και δημοφιλής.