RE: FreeBSD kernel στο Debian

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Tue Apr 7 12:58:32 EEST 2009

-----Original Message-----
From: Jimmy Angelakos
Sent: Tuesday, April 07, 2009 1:36 AM

> Fail.
>
> Όμως μην παρατάς την προσπάθεια!
> Απλά φρόντισε το νέο σου Troll να είναι λίγο πιο προσεγμένο!

Μπα την παρατάω. Φαίνεται πως κάθε κριτική και flame στην LGU ευπρόσδεκτο
αρκεί να μην πεις κάτι για Ubuntu, οπότε τα Ubuntu fan-boys (τα οποία έχουν
εξελιχθεί στο Apple ισοδύναμο του Linux) θα σε περιμένουν στη γωνία.

Αν μη τι άλλο δέχομαι κάθε κατηγορία και για flamebaits ή αν θες (στην
προκειμένη περίπτωση) και για αποτυχημένο humor. Μέχρι εκεί όμως, δε
χρειάζομαι να αποδείξω σε κανέναν ότι αν (δε) μ'αρέσει ή (δε) με ενθουσιάζει
κάτι έχω κάποιον καλό λόγο που το κάνω και δεν είναι επειδή ξύπνησα στραβά
το πρωί.

Αν ήθελα να είμαι on-topic αλλά πιο σοβαρός και να μην σε ενοχλήσω, θα
πρόσθετα ότι το Debian FreeBSD έχει ενδιαφέρον ως project αλλά (for now) όχι
κάποιο ιδιαίτερο added value, σε αντίθεση ας πούμε με το Nexenta που
προσθέτει έναν σοβαρό package manager και σοβαρό userland σε ένα λειτουργικό
που χρόνια έπασχε σε αυτόν τον τομέα (κάτι που δεν μπορείς να πεις για το
FreeBSD).

Cheers,

Γ.

Υ.Γ. Και όταν λέω fan-boys δεν εννοώ γενικά κάθε user.