FreeBSD kernel στο Debian

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Tue Apr 7 12:54:27 EEST 2009

Αθανάσιος Ψωρομύτης wrote:
> To mono pou tha kataferei to Debian einai na "moiasei" kapos :p sto
> freebsd . To linux theli na ginei unix....ligo diskolo

Δεν νομίζω ότι είναι σκοπός του Debian να μοιάσει με οτιδήποτε. Είναι
ήδη μια πολύ καλή διανομή GNU/Linux και οι developers έχουν διάφορες
φαγούρες: hurd, FreeBSD κλπ, για να μην αρχίσουμε να μετράμε τις
αρχιτεκτονικές που υποστηρίζουν.  Απλώς κάνουν αυτό που τους αρέσει. Και
κρίνοντας από τα Debian stable που έχω σπείρει αριστερά-δεξιά, το κάνουν
*πολύ καλά*