Re: εξομολογήσεις ενός χρήστη linux

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Tue Apr 7 12:31:50 EEST 2009

Στις 6 Απρίλιος 2009 4:01 μμ, ο χρήστης Yannis Exidaridis
<jexi at noc.uoa.gr> έγραψε:

>        Ναι γενικά το opensuse έχει βελτιωθεί αρκετά. (αν και το έχω
> χρησιμοποιήσει περιστασιακά βέβαια )
>
> Γιάννης

Εγώ είμαι πρώην χρήστης suse, από την έκδοση 6.3 ως την 10.

Οι 10.1, 10.2 και 10.3 δεν ήταν καλές, όμως πράγματι από την 11 και
μετά η opensuse βελτιώθηκε θεαματικά. Είναι πληρέστατη, και εξαιρετική
για desktop χρήση. Έχει δε το καλύτερο KDE4 από οποιαδήποτε άλλη
διανομή.

Το πρόβλημα είναι οτι στο μεταξύ μετέβην σε sidux (δηλαδή debian) και
πλέον ότι και να κάνουν στην opensuse δε με εντυπωσιάζει.

Κι αυτό διότι no matter what, το RPM πολύ απλά δε μπορεί να
συναγωνιστεί το APT, όσες χακιές κι αν κάνουν με το YaST...

Θοδωρής