ποιος είναι ο πιο light mail server?

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Apr 7 12:22:40 EEST 2009

On Tue, 7 Apr 2009 11:47:07 +0300, Nick Demou <ndemou at gmail.com> wrote:
> υπάρχει κάποιος super light mail server που να ρυθμίζεται σε 2 λεπτά
> με μοναδικό σκοπό της ζωής του να ακούει στο localhost για να μην
> στραβώσει κάποιο daemon ή προγραμματάκι που θέλει να στείλει mail και
> να προωθεί τα πάντα στον ISP mailserver? Ρωτώ γιατί μου μοιάζει
> overkill να στήνω και να ρυθμίζω παντού [put your favorite generic
> mail server here -- mine is postfix]

Το Postfix είναι σχεδόν zero-configuration για τέτοιου είδους setups,
και έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε σχέση με το «mail forwarder που
έγραψε κάποιος άσχετος προχτές για να δει αν μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο
σε Jython»:

    Υποστηρίζει ΣΩΣΤΑ τα RFCs περί email, είναι επίσης light-weight,
    ταχύτατο και πιθανόν πιο ασφαλές από τον με-ξέρει-αυτός-που-με-
    έγραψε-και-δυο-κολλητοί-του mailer.

Οπότε γιατί το λες overkill; :)