FreeBSD kernel στο Debian

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Tue Apr 7 02:19:01 EEST 2009

Tasos Laskos wrote:

> Kai sorry alla de ginete na mi sxoliaso to uber Heineken[1] PC sou.
> An kai de mou aresei prosopika i mpyra (nai, ksero.. ksero...) sou
> vgazo to kapelo kai gia tin idea kai gia tin ylopoiisi. xD
>

> [1] http://store.itsyourftp.com/~sonic2000gr/freebsd/heineken/

Δεν ανήκει στο Χρήστο (ο συγκεκριμένος ftp χώρος είναι δικός μου), αλλά
δεν ανήκει ούτε σε μένα :)
Το συγκεκριμένο μηχάνημα έχει δημιουργηθεί από ένα παλιό μαθητή μου, που
πέρασε άπειρες ώρες για να διαμορφώσει το κασόνι και να προσαρμόσει τα
εξαρτήματα.

Βλέπεις πήρε στην κυριολεξία την ιδέα ότι τα unix-οειδή συστήματα
ταιριάζουν καλά με πίτσες και μπύρες.
Και ναι, λειτουργεί. Αν και η μητρική είναι ελαφρώς προβληματική.