εξομολογήσεις ενός χρήστη linux

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Apr 6 14:42:34 EEST 2009

John T. Margaritopoulos wrote:

> [...] κ. Νοταρά. [...]

Νομίζω ότι όλοι εδώ στη λίστα αισθανόμαστε "μεταξύ μας", οπότε νομίζω
ότι το σκέτο "Νοταράς" ή απλά "Γιώργος" είναι ό,τι πρέπει, όπως πιστεύω
και το "Γιάννης" ή "Μαργαριτόπουλος" (φυσικά με τη σύμφωνη γνώμη σου).

> Καλώς ή κακώς έχω επενδύσει χρόνο στο Fedora για να το μάθω κάπως, αλλά

Έχω επενδύσει κι εγώ πολύ χρόνο στο Fedora. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι
όλος αυτός ο χρόνος σπαταλήθηκε σε κάτι το οποίο δεν φτιάχνεται για να
είναι χρήσιμο.

> θα ήμουν χαρούμενος αν είχα μια διανομή που να μην μου καταναλώνει χρόνο
> με το να προσπαθώ να βρω λύσεις για προβλήματα που παρουσιάζονται αρκετά
> συχνά. Για μένα ο υπολογιστή είναι εργαλείο για την δουλειά μου
> (δυστυχώς είναι απαιτητική), τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο και ο
> χρόνος για να εμβαθύνω στο λειτουργικό λίγος.
>
> Ίσως το centos είναι μια λύση, τουλάχιστον εκεί μπορώ να δουλέψω χωρίς
> προβλήματα. Τώρα για multimedia, super duper προγράμματα κλπ δύσκολα τα
> πράγματα.
>
> Οποιαδήποτε πρόταση για αντίστοιχη διανομή, με έμφαση την σταθερότητα,
> [...]

Προτείνω δοκιμή μιας συντηρητικής διανομής, έστω και για να φύγει η
περιέργεια. Πάντως στο centos, μιλώντας πάντα για desktop χρήση, τα
πράγματα είναι λίγο χειρότερα από ό,τι τα περίμενα, κυρίως λόγω των όσων
έγραψα παραπάνω για τα RPM repositories. Να σημειώσω ότι δεν λαμβάνω
υπόψη το ότι ο πυρήνας δεν αναγνώρισε την κάρτα δικτύου και έκανα
compile τον driver με το χέρι.