RE: εξομολογήσεις ενός χρήστη linux [was: ntfs-3g ή ext2ifs]

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Sat Apr 4 19:38:56 EEST 2009

-----Original Message-----
From: nikos roussos

> nice flame/trolling attempt ;)
> τα παραδείγματα που αναφέρεις δεν έχουν maintainers;

Έχουν. Το ένα παράδειγμα maintainers δεν καταλαβαίνει ότι τα LVM tools δεν
πρέπει να είναι dynamically linked με πράγματα στο /usr, το δεύτερο δε
θεωρεί αρκετά σημαντικό να μπορείς να παίζεις video πάνω από 4GB για να το
διορθώσει στη stable έκδοση της διανομής του. Ποιο παράδειγμα είναι ποιο
αφήνεται ως άσκηση στον αναγνώστη.

> υπάρχουν πολλοί χρήστες ubuntu/fedora/opensuse οι οποίοι είναι απλοί
χρήστες
> και τίποτα παραπάνω. ίσως δεν τους έχεις γνωρίσει, αλλά υπάρχουν. και
υπάρχουν
> αρκετοί που τραβάνε τα μαλιά τους με το solaris. όπως είπε και ο βαγγέλης
> το θέμα είναι τι βολεύει τον καθένα.

I've met a few και είναι και καλά παιδιά. Το αυτό ισχύει και για χρήστες
Gentoo ;-) Το κοινό τους στοιχείο είναι ότι δε θεωρούν ότι πρέπει να είμαι
QA engineer, systems & networks administrator και
kernel/Gnome/KDE/Evolution/whatever developer για να χρησιμοποιώ τη διανομή
τους. Το άλλο κοινό τους στοιχείο επίσης είναι (για να πάρω ένα παράδειγμα
μερικούς καλούς Fedora-δες) πως όταν πω "τι άθλια βλακεία είναι αυτός ο
Network Manager" (ή παλιότερα έλεγα "τι σπάσιμο νεύρων είναι ώρες ώρες αυτό
το SELinux") και πρόσθετω(/α) "τζάμπα QA και alpha/beta testing πάνω μου θα
κάνετε" στην χειρότερη κουνούν(/κουνούσαν) συγκαταβατικά το κεφάλι τους και
δε με βγάζουν και τρελό η τεμπέλη.

Cheers,

John