περί CentOS

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Apr 3 19:20:44 EEST 2009

Γιώργος Πάλλας wrote:

> Το CentOS το δοκίμασα πριν λιγότερο από χρόνο και ασχολιόμουν ΟΛΗ μέρα
> με αυτά. Εντούτοις φέρεται ως κλασσική επιλογή OS για servers. Αυτό
> μπορεί να μου το εξηγήσει κάποιος;

Αν το χρησιμοποιήσει κανείς για server είναι πιθανό να μην είναι τόσο
έντονο το πρόβλημα, γιατί υπάρχει μια καλή πιθανότητα όλα τα ζητούμενα
πακέτα να βρίσκονται σε ένα μόνο 3rd party repository κι έτσι να
αποφευχθούν τα incompatibility issues. Αλλά όλα εξαρτώνται κυρίως από το
είδος των πακέτων και από το κατά πόσο υπάρχουν προβλήματα με πατέντες ή
με άδειες λογισμικού.

Στο Debian-testing συμβαίνουν αντίστοιχα πράγματα; Πιθανότατα θα είναι ο
επόμενος σταθμός.

Από χθές δεν ασχολούμαι με τίποτα άλλο από το να κοιτάω filelists με rpm
και να τσεκάρω χονδρικά τι θέλω από το κάθε repository. Έλεος! Και
σκέφτομαι ότι άντε και βρήκα τον τέλειο για εμένα συνδυασμό από repos.
Ποιος μου εγγυάται ότι αύριο μεθαύριο δε θα στραβώσουν τα πράγματα; Σ'
αυτόν τον τομέα ομολογώ ότι το Fedora έχει προχωρήσει πάρα πολύ. Η όλη
κατάσταση με το CentOS και κυρίως με προγράμματα που προορίζονται για
desktop μου θυμίζει το Fedora στις αρχές του (ίσως και να είμαι επιεικής).