εξομολογήσεις ενός χρήστη linux [was: ntfs-3g ή ext2ifs]

nikos roussos nikos at hellug.gr
Fri Apr 3 17:11:13 EEST 2009

On Fri, 3 Apr 2009 14:16:47 +0300
Nick Demou <ndemou at gmail.com> wrote:

> δεν είμαι ο μόνος λοιπόν που βλέπω πολλές (και απο αυτές κάμποσες
> βασικές) desktop linux εφαρμογές να είναι γεμάτες bugs. Βέβαια για
> μένα δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα - τα bugs είναι στο επίπεδο
> του ενοχλητικού αλλά ανεκτού. Παρ' όλ' αυτά οφείλω να ομολογήσω πως
> για αυτό το σύντομο διάστημα που καταφέρνει κανείς να έχει ένα windows
> XP χωρίς malware είναι σαφώς πιο σταθερό απο ένα linux destkop (και
> πάλι θα προτιμούσα το linux βέβαια αλλά αυτό έιναι άλλη ιστορία)

μήπως υπερβάλεις λίγο; μήπως φταίνε τα builds που φτιάχνει η διανομή σου;
προσωπικά πάντως είμαι ευχαριστημένος απ' το μεγαλύτερο ποσοστό των εφαρμογών
που χρησιμοποιώ. υπάρχουν τομέις που χρειάζονται βελτίωση (πχ. ήχος), αλλά
γενικώς δεν έχω παράπονα σταθερότητας απ' το σύστημα μου.

φυσικά η σύγκριση με τα windows δεν έχει πολύ βάση, γιατί μια εγκατάσταση
windows δεν έχει σχεδόν καμία εφαρμογή.

ομοίως το 90% των παραπόνων για τον firefox έχει να κάνει με το flash. μήπως
το πρόβλημα είναι η adobe; ή καλύτερα η εμμονή για χρήση κλειστών τεχνολογιών
στο web;

--
nikos roussos
pgp: 1AFCC7D3