Dell support

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Fri Apr 3 16:08:11 EEST 2009


Christos Nouskas wrote:
> Paraponiaris Ilias wrote:
>   
>> αφού δεν έφτιαξε θα σας στείλουμε ένα νέο αύριο το πρωί στο γραφείο
>> σας, τι ώρα προτιμάτε; ...και όταν ρώτησα για το κόστος, μου απάντησαν
>> ότι μόλις αγόρασα το μηχάνημα και το κόστος είναι μικρό και δεν θα με
>> χρεώσουν τίποτα γιατί η εταιρία θέλει πρωτίστως ικανοποιημένους πελάτες
>> που να νιώθουν ότι η DELL είναι δίπλα τους ...σε εμένα στην πράξη ήταν,
>> τόσο απλά :) Πιστεύει κανένας ότι θα σκεφτώ άλλη εταιρία όταν έρθει η
>> ώρα να ξαναγοράσω κάποιο μηχάνημα, ότνα η εμπειρία μου από HP και
>> Fujitsu-Siemens ήταν να μένω χωρίς μηχάνημα αρκετές ημέρες ή και
>> εβδομάδες;
>>     
>
>  Και σε συνέχεια του χθεσινού μου μηνύματος για το πληγωμένο Vostro μου, 
> να ενημερώσω όσους ενδιαφέρει το θέμα της υποστήριξης πως μόλις έφυγε ο 
> τεχνικός της Dell από το σπίτι μου έχοντας αντικαταστήσει την μητρική και 
> έχοντας πεισθεί να φορέσει linux, καθόσον την δοκιμή καλής λειτουργίας του 
> υπολογιστή την έκανα σε compiz ;-)
>
>  Dell για πάντα, πλέον.
>
>
>   

Καλά, πόσα παπαγαλάκια της DELL έχει η λίστα τέλος πάντων; :-P

Πάντως, πέρα από την πλάκα, όσο σοβαρό και αποτελεσματικό είναι το να 
ψηφίσεις με τα χρήματά σου αλλά ΚΑΙ να στείλεις ένα mail σε αυτούς που 
δεν επέλεξες εξηγώντας τους λόγους, άλλο τόσο σημαντικό είναι και το 
αντίθετο: Στείλτε ένα θερμό email στην DELL και πείτε τους πόσο 
χαρούμενοι είστε. Γενικά, πιστεύω ότι αυτό που λείπει γενικά από τη 
συμπεριφορά μας και σαν πολίτες, είναι η έλλειψη feedback.

Γ.
-------------- next part --------------
A non-text attachment was scrubbed...
Name: smime.p7s
Type: application/x-pkcs7-signature
Size: 9953 bytes
Desc: S/MIME Cryptographic Signature
URL: <http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/attachments/20090403/d278d0e5/attachment.bin>


More information about the Linux-greek-users mailing list