Re: εξομολογήσεις ενός χρήστη linux [was: ntfs-3g ή ext2ifs]

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Fri Apr 3 15:02:35 EEST 2009

Στις 3 Απρίλιος 2009 2:54 μμ, ο χρήστης George Notaras
<gnot at g-loaded.eu> έγραψε:

> Πιάστηκα από το brasero για τον εξής λόγο. Οτιδήποτε και να γράψει
> κανείς σε dvd (δεν δοκίμασα cd) βγάζει στο τέλος error ότι υπήρξε
> πρόβλημα. Εντούτοις, το dvd έχει γραφτεί άψογα. Πρόκειται για ένα CD/DVD
> Burning app! Και ρωτάω τώρα εγω: ένας από τους developers δε δοκίμασε να
> γράψει ένα dvd (έστω και rewritable για να μην ξοδεύεται). Ο
> packager/maintainer του πακέτου στο fedora δεν αξιώθηκε να το δοκιμάσει
> πριν το βάλει στο stable repository; Αλήθεια, πέρασε το πακέτο από το
> testing repository; Το δοκίμασε κανένας χρήστης; Κι αν ναι, τι σόι
> [...]

Uknow, θα ήταν πολύ πιο παραγωγικό αν έψαχνες λίγο το λόγο για τον
οποίο σου πετάει μήνυμα λάθους. Π.χ. θα μπορούσες να το ξεκινήσεις από
τερματικό για να δεις αν θα σου βγάλει κάποιο πιο διαφωτιστικό μήνυμα.
It just might, λέω εγώ τώρα, να πετάει το μήνυμα αυτό μόνο σε εσένα με
το συγκεκριμένο hardware. Αν δεν υποβάλλεις ένα bug report, πως θα το
διορθώσουν οι developers? Το να τους μέμφεσαι ("...τυγχάνει αυτής της
μεταχείρησης...") είναι εύκολο, το χρηστόν όμως είναι να το ψάξεις και
να βοηθήσεις στην επίλυση του προβλήματος.