Fedora 10 / kernel PAE / 4GB RAM

Yannis Exidaridis jexi at noc.uoa.gr
Thu Apr 2 13:12:52 EEST 2009

Lysimachos Zografos wrote:
> Kalispera,
>
> Egkatestsa epityxws to kernel.PAE sto fedora 10 (kai to devel gia VMWare)
>
> lzografos at hellbox:~/Desktop
> 20:05:16->uname -a
> Linux hellbox 2.6.27.19-170.2.35.fc10.i686.PAE #1 SMP Mon Feb 23
> 13:09:26 EST 2009 i686 i686 i386 GNU/Linux
>
> Alla den blepei ta 4GB mnimis:

	Χε το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ παλιότερα με CentOS και το είχα ψάξει
επανειλλημένα.
	Αυτό που μου είχε δουλέψει (εν μέρει) ήταν να περάσω σαν παράμετρο την
μνήμη στον kernel δηλ. στο grub είχα βάλει append mem=4096G (κάπως έτσι
δεν θυμάμαι ακριβώς την σύνταξη κοίταξε το λίγο στο manual και θα το
βρείς).
Λέω ότι είχε δουλέψει εν μέρει γιατί το free μου επέστρεφε όχι 3308976
αλλά λίγο πιο κατω από τα 4 δηλαδή 38xxxxx (κάτι τέτοιο)
	Πάντως η μοναδική και σίγουρη αξιόπιστη λύση είναι να βάλεις την 64-bit
διανομή του Fedora.

Γιάννης