Re: ntfs-3g ή ext2ifs

Nikos Platis nplatis at freemail.gr
Wed Apr 1 20:49:55 EEST 2009

2009/3/31 Thomas Venieris <mot at freemail.gr>

> usb.
> σε
> 2009.0
>
> Ακριβώς.
>
> Δεν θέλω να ακουστώ δραματικός, αλλά... "αυτό είναι το τίμημα της
> ελευθερίας".

Τελικά εγκατέστησα την «γενική» έκδοση Closed source που έχει στο site και
θα τη δοκιμάσω αργότερα. Εγκαταστάθηκε πανεύκολα, μέχρι και συντόμευση στο
μενού «Κ» έφτιαξε, και χρησιμοποιεί το dkms για τα αρθρώματα. Βασικά
νωρίτερα δεν είχα δει αυτή την έκδοση αλλά μόνο εκείνες που αφορούσαν
συγκεκριμένες διανομές και φοβόμουν μήπως ήταν για συγκεκριμένους πυρήνες...