Dell support (was: Re: γιατί πρέπει να πληρώσω Windows για το laptop =?utf-8?b?IM68zr/PhT8=?=)

Christos Nouskas nouskas at gmail.com
Wed Apr 1 18:04:25 EEST 2009


Paraponiaris Ilias wrote:
> αφού δεν έφτιαξε θα σας στείλουμε ένα νέο αύριο το πρωί στο γραφείο
> σας, τι ώρα προτιμάτε; ...και όταν ρώτησα για το κόστος, μου απάντησαν
> ότι μόλις αγόρασα το μηχάνημα και το κόστος είναι μικρό και δεν θα με
> χρεώσουν τίποτα γιατί η εταιρία θέλει πρωτίστως ικανοποιημένους πελάτες
> που να νιώθουν ότι η DELL είναι δίπλα τους ...σε εμένα στην πράξη ήταν,
> τόσο απλά :) Πιστεύει κανένας ότι θα σκεφτώ άλλη εταιρία όταν έρθει η
> ώρα να ξαναγοράσω κάποιο μηχάνημα, ότνα η εμπειρία μου από HP και
> Fujitsu-Siemens ήταν να μένω χωρίς μηχάνημα αρκετές ημέρες ή και
> εβδομάδες;

 Και σε συνέχεια του χθεσινού μου μηνύματος για το πληγωμένο Vostro μου, 
να ενημερώσω όσους ενδιαφέρει το θέμα της υποστήριξης πως μόλις έφυγε ο 
τεχνικός της Dell από το σπίτι μου έχοντας αντικαταστήσει την μητρική και 
έχοντας πεισθεί να φορέσει linux, καθόσον την δοκιμή καλής λειτουργίας του 
υπολογιστή την έκανα σε compiz ;-)

 Dell για πάντα, πλέον.


-- 
##### # #####
   #######
##### # #####	"Apology accepted, Captain Needa."



More information about the Linux-greek-users mailing list