γιατί πρέπει να πληρώσω Windows για το laptop μου?

George geonik500 at gmail.com
Wed Apr 1 13:39:13 EEST 2009

On Tuesday 31 March 2009 14:39:54 Theodore Lytras wrote:
> Στις 31 Μάρτιος 2009 1:43 μμ, ο χρήστης Yannis Tsop <ogiannhs at gmail.com>
έγραψε:
> Πάντως θα ήταν πολύ χρήσιμη μια νομική επεξήγηση του θέματος, αν μας
> παρακολουθεί κάποιος δικηγόρος, ή κάποιος που έχει φίλο δικηγόρο, ή
> κάποιος γενικά που έχει τις νομικές γνώσεις.
>
> Να μαθαίναμε δηλαδή πάνω σε ποιά νομολογία συγκεκριμένα μπορεί να
> στηριχθεί κανείς για να παραπονεθεί στις αρχές (συμπεριλαμβανομένων
> των δικαστηρίων - ωραία δε θα ήταν μια ομαδική αγωγή?).
>
> Θοδωρής

 Ίσως μία πρώτη κίνηση θα ήταν να καταθέσει ο σύλλογος ένα γραπτό ερώτημα όσον
αφορά το θέμα στο υπουργείο ανάπτυξης θέτοντας αυτά τα ερωτήματα.
Κάτι ανάλογο είχε γίνει σχετικά με τις άδειες ΕΛΛΑΚ
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=2238&p=21137&hilit=+%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%B1+%CF%87%CF%81%CE%AE%CF%83%CE%B7%CF%82#p21137.
Θεωρώ ότι είναι πιο εφικτό αυτό ως πρώτο βήμα αφού δεν χρειάζεται να μπλεχτείς
με το νομικό σύστημα, και με τα έξοδα που αυτό συνεπάγεται.
Η γραπτή απάντηση του υπουργείου θα μπορούσε μετά να χρησιμοποιηθεί από τον
κάθενα ενδιαφερόμενο για να ασκήσει πίεση στο κατάστημα που θα πάει να
αγοράσει έναν υπολογιστή.
Ομολογουμένος θα πρέπει να ζητηθεί η συμβουλή κάποιου νομικού σχετικά με τη
διατύπωση των ερωτημάτων το οποίο μπορεί να επιφέρει κάποιο κόστος, πιστεύω
όμως ότι αυτό το θέμα είναι από τα πιο  ουσιώδη όσον αφορά τη διάδοση του
ελεύθερου λογισμικού στην Ελλάδα και του αρμόζει μία συστηματική και
οργανωμένη αντιμετώπιση.
Επιπλέον δεν είναι κάτι παροδικό. Όσο δεν αμφισβητείται η υπάρχουσα κατάσταση
δεν πρόκειται να αλλάξει.

Γιώργος Νικολόπουλος