Linux-greek-users Digest, Vol 65, Issue 26

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Tue Sep 30 21:33:30 EEST 2008

on 09/30/2008 02:44 PM Alexandros Kosiaris wrote the following:

> Δεν είναι μόνο παιχνιδομηχανή. Δεν θα ήταν εγκατεστημένα στο 95% των PC
> παγκοσμίως εάν ήταν μόνο παιχνιδομηχανή. Είπαμε έχουν χίλια δύο κακά
> αλλά ο μηδενισμός δεν ωφελεί.
Και για να βοθήσει Αλέξαντρο λίγο ακόμα Τανάση λέει:

Γιατί ο δημόσιος τομέας να δουλεύει σε MS Office;
Δεν θα μπορούσε να κάνει την δουλειά του με openoffice πάνω σε linux;
Ο σκοπός είναι να μην υπάρχει ανάγκη συμβατότητας μεταξύ M$ office και
openoffice, γιατί το πρώτο θα έχει πάρει δρόμο από όλο το δημόσιο τομέα.
Τώρα με πιάνεις; Και τα λεφτά μου (το δημόσιο χρήμα) αντί να πηγαίνουν
στην M$ θα μπορούσαν να πηγαίνουν κάπου αλλού, πχ σε ένα πανεπιστήμιο
που θα συντηρεί το linux του δημοσίου.
Τώρα καταλαβαίνει;
"Εγκό ντεν έχει αυτοκίνητο καρντιά μου."  :-)