[corrupted "utf-8" subject]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Sep 30 21:12:06 EEST 2008

On Tue, 30 Sep 2008 04:01:16 +0300 (EEST), rouvas at di.uoa.gr wrote:

> Συγνώμη, δηλαδής και με το μπαρδόν, γιατί το $! είναι "χακιά";

> Είμαι σίγουρος ότι ξέρεις την ιστορία με το "Hello World" και τον
> τρόπο υλοποίησής του με βάση την εμπειρία του προγραμματιστή.  Εσένα σε
> βάζω κάπου προς τη μέση (πριν από αυτή, σε λίγο θα σκεφθείς μια
> καλύτερη υλοποίηση σε erlang... εγώ είμαι ακόμα στην αρχή... αλλά
> μήπως έχω κάνει overlfow;).

Hint: τίνος process το PID τυπώνεται παρακάτω, και τι σχέση έχει με το
`job id' το οποίο πρέπει να τερματίσεις (3235 σε αυτή την περίπτωση);

keramida at kobe:/home/keramida$ ( sleep 3 ; echo $$ ) & echo $! ; sleep 5
[1] 3235
3235
3216
[1]+  Done                    ( sleep 3; echo $$ )
keramida at kobe:/home/keramida$