Linux-greek-users Digest, Vol 65, Issue 26

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Tue Sep 30 14:44:33 EEST 2008

nikolas wrote:
> το ubuntu έχει κερδίσει πολλους newbiδες και αυτό είναι καλό γιατί είδαν
> και κατι αλλο εκτος απο τη παίχνιδομηχανη windows ,

Δεν είναι μόνο παιχνιδομηχανή. Δεν θα ήταν εγκατεστημένα στο 95% των PC
παγκοσμίως εάν ήταν μόνο παιχνιδομηχανή. Είπαμε έχουν χίλια δύο κακά
αλλά ο μηδενισμός δεν ωφελεί.

!!η μετάβαση ειναι
> δύσκολη!! και το ubuntu κάνει αρκετά καλα τη δουλειά του σ'αυτο , ο
> σκοπός αγειάζει τα μέσα.

Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα; πραγματικά το πιστεύεις αυτό; Ας το κάνω λιανά

Ας θεωρήσουμε ότι οι δύο μας έχουμε από μία επιχείρηση και είμαστε
ανταγωνιστές. Για να πάψεις να μου παίρνεις πελατεία και δουλειές μπορώ
να κάνω ότι θέλω; Όπως πχ να φροντίσω να πάθεις ένα ατύχημα;

Για σοβαρέψου λίγο. Πολιτισμένη κοινωνία πάμε να το παίξουμε. Τέτοια
στοιχεία δεν μας χρειάζονται.

> [...]
> meta-newbieδων θα έχουν την ευκαιρια να δουν και αλλες διανομες οντας
> ομως στη πλευρα του linux οπότε θα καταλλαβουν γιατι το ubuntu δεν
> γοητέυει αρκετα τους end-users
> το openoffice κανει πολυ καλα τη δουλεια του , ανοιγει .doc σώζει
> σε .doc ωστε να μπορει να πετυχει interoperability με msoffice ,επισης
> ανοιγει .docx και σώζει σε .docx με τα καταλληλα patch που πρεπει να
> εφαρμοστουν και σε msoffice 2003 προκειμενου να δουλευουν αρχεια των
> 2007 οποτε δε βλεπω το λόγο γιατι δεν πληρει τισ προυποθέσεις για
> εταιριες ,το μονο που μπορω να πω είναι οτι δεν προβαλλεται επαρκως

Αχαχαχα. Προφανώς ουδέποτε δοκίμασες να εργαστείς σε περιβάλλον γραφείου
και εσύ να γράφεις σε Οpenoffice Writer και άλλοι σε Word. Και προσοχή
ε; Δεν μιλάω για ένα κειμενάκι 3-4 σελίδων χωρίς τίποτα το φοβερό μέσα
αλλά για εκατοντάδων σελίδων τεχνικά κείμενα. Με custom corporate
formatting. Εάν το δοκιμάσεις θα βλαστημήσεις την ώρα και την στιγμή που
το σκέφτηκες.

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074