Ubuntu forums

V13 v13 at v13.gr
Tue Sep 30 00:54:12 EEST 2008

On Monday 29 September 2008, nikos roussos wrote:
> εμένα πάντως πιο πολύ στην canonical με ενοχλεί αυτό:
> http://www.kroah.com/log/linux/lpc_2008_keynote.html
> (διαβάστε τα slides και θα καταλάβετε)

Eh.. kala... den einai kai o pio iremos anthropos o G-K-H. Kanei poly doyleia
kai ta perissotera (an oxi ola) apo osa leei einai alithina, alla ksexorizei
gia to epithetiko toy styl (ths oikogenias ton Hans kai Theo).

Mia fora toy esteila ena patch gia to udev kai mono poy den irthe na me brei
apo konta gia na me kremasei... (diafonoyse me th xrhsimothta toy)

<<V13>>