Netiquette alteration request

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Mon Sep 29 11:02:23 EEST 2008

Thanasis wrote:
> [...]

Και μία και πιάσαμε το netiquette ζητώ αλλαγή του εδαφίου 1.2 και συγκεκριμένα της
πρότασης

Αν στέλνετε στα ελληνικά, φροντίστε ο mailer σας να τα στέλνει ως
ISO-8859-7.

σε

Αν στέλνετε στα ελληνικά, φροντίστε ο mailer σας να τα στέλνει ως
ISO-8859-7 ή προτιμότερα σε UTF-8.

Ακόμη προτιμότερο θα ήταν να λέει σκέτο UTF-8 αλλά είπα να το πάω λάου-λάου.

--
Alexandros Kosiaris     Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074