Ubuntu forums

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Sun Sep 28 20:36:42 EEST 2008

on 09/28/2008 01:30 PM Thanos Kyritsis wrote the following:

> Δεν τίθεται θέμα netiquette για το συγκεκριμένο thread. Ούτε βριζόμαστ
> μεταξύ μας, ούτε μιλάμε για offtopic πράγματα.
Έ όχι δά!
Ο Θοδωρής ήταν σαφής. Ή μηπως τα εδάφια που μνημονεύει δεν υπάρχουν στο
netiquette;
Δεν λέμε ότι δεν πρέπει να κάνουμε και λίγο πλάκα στη λίστα, εξάλλου
είναι στο αίμα του Έλληνα να ξεφεύγει από τα όρια στο αστείο κάποιες
φορές :-)
Φυσικά και εμπίπτει στους περιορισμούς του netiquette. Αλλιώς να το
πετάξουμε το "netiquette"  :-)
Όποτε θέλουμε θα το βλέπουμε άσπρο για τον ένα και μαύρο για τον άλλο; :-)