Ubuntu forums

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Sat Sep 27 20:32:32 EEST 2008

2008/9/27 DJ Art <djart at linux.gr>:

> Εγώ φυσικά!!
>

> Και αν ποτέ χρειαστείς να patchάρεις και να κάνεις rebuild τον
> καραπειραγμένο πυρήνα του ubuntu για να παίξει η γλυφομουνιέρα, την
> πούτσισες. Ούτε ξέρει κανένας εκεί μέσα πώς γίνεται, ούτε θέλουν να το
> πούνε ελεύθερα στο wiki, ούτε θα σου πάρει λίγο χρόνο (όπως κανονικά θα
> έπρεπε) αν είσαι advanced χρήστης και το ανακαλύψεις μόνος σου.
>
> --
> Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
> Q: Εθελοντής ή θεατής ?
> A: Ιδιοκτήτης! ;-)
>

> --

Πως κάνετε re-compile τον πυρήνα σας, εφαρμόζοντας τα πιθανά patches σας:
https://help.ubuntu.com/community/Kernel/Compile

Πως αποκτάτε πρόσβαση στο repository του πυρήνα του ubuntu:
https://wiki.ubuntu.com/KernelGitGuide

Τωρα αν θα μπορούσαν να έχουν μια λίστα με τα patches στο wiki και δεν
το κάνουν, καλά κάνετε και τους κράζετε... Αλλά δεν νομίζω ότι μπορούν
(ακόμα και αν ήθελαν) να κρύψουν κάτι... Το project είναι opensource,
αναπτύσσεται ανοικτά από την κοινότητα, ηδού τα git repositories με
όλο το versioning ιστορικό, ηδού και το πήδημα...

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.