USB εξωτερικός δίσκος και Ελληνικά filename

Σταύρος Γιαννούρης stavrosg at hellug.gr
Wed Sep 17 12:26:00 EEST 2008

Quoting "Giorgos Keramidas" <keramida at ceid.upatras.gr>:

> Ενδιαφέρον :)
>
> FWIW, μπορείς να παίξεις και με το udev αντί να πειράξεις τα ntfs-3g
> mount symlinks:

<snip>
Το ζήτημα δεν είναι αν θα καθοριστεί οτι ο δίσκος πρέπει να
προσαρτηθεί ως "ntfs" ή "ntfs-3g", αλλά το ότι πρέπει επίσης να
περαστεί στα options του η επιλογή "locale=el_GR.UTF8", για να
εμφανιστούν τα αρχεία και οι κατάλογοι με ελληνικούς χαρακτήρες στο
όνομα, και αυτό AFAIK λύνεται (προς το παρόν, μέχρι να δώσει το KDE
μια κανονική λύση) με ένα script όπως το πιο πάνω.

Παρεμπιπτόντως, δεν είδα πρόβλεψη να μπορούν να δωθουν επί πλέον
παράμετροι στο mount με το script που παρατέθηκε και αυτό ενδεχομένως
να οδηγήσει σε επιπλοκές...

> Γενικά, το udev με κάνει να θέλω να ξυλώσω τα μαλλιά που δεν έχω, γιατί
> είναι τόσο περίπλοκο και under-documented που μου θυμίζει ... Linux!
> Αλλά έχει τόσα πολλά features που ακόμα και τα μισά από αυτά να είναι
> bug free, αξίζει να το δεις :)

...αφού σχεδιάστηκε από linux & gnome developers, τι περίμενες; </κακία>
/me ducks and runs

S.