External Widescreen Monitor on Laptop

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Fri Sep 12 02:35:37 EEST 2008

When the date was Thursday 11 September 2008, christos sofis wrote:

> Έχω μια widescreen οθόνη (20inch) την οποία έχω συνδεδεμένη με το
> laptop (τρέχει Debian + Xorg 7.3)
> Η κάρτα γραφικών είναι ATI Mobility RADEON X700 και χρησιμοποιώ τους
> proprietary drivers (fglrx)
> Έχω προσπαθήσει όλους τους δυνατούς και πλέον απίστευτους συνδυασμούς
> στο xorg.conf ώστε
> να επιτύχω την σωστή ανάλυση(1680x1050) στην οθόνη αλλά χωρίς αποτέλεσμα.
> Γνωρίζει κανείς πως να πετύχει το παραπάνω??
>
> Χρησιμοποιώντας τους opensource drivers όλα δουλεύουν ρολόι με το
> xrandr. Όμως κρασαρει συχνά ο xserver
> οπότε αναγκάζομαι να χρησιμοποιήσω το fglrx.

xrandr --output LVDS --off
xrandr --output VGA --auto (TMDS-1 αν αντί για VGA έχεις HDMI/DVI)

Δεν είναι σαφές αν θες και τα δύο display ενεργά ή μόνο το εξωτερικό, ούτε
τι ακριβώς δοκίμασες με το xrandr και δουλεύει με τους open source drivers
αλλά όχι με το fglrx. Επιπλέον θα βοηθούσε το output του xrandr όπως επίσης
και το Χ log.

Hint: όταν πιάνεις τον εαυτό σου να κάνει «όλους τους δυνατούς και πλέον
στο documentation, συνήθως ο Σωστός Τρόπος(ΤΜ) είναι ένας. Επίσης το να το
αναφέρεις στα πλαίσια μιας ερώτησης, αν δεν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα
για να ασχοληθεί κάποιος, σίγουρα δεν παρέχει κάποια χρήσιμη πληροφορία.

--
 Michael Iatrou