External Widescreen Monitor on Laptop

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Thu Sep 11 22:53:25 EEST 2008

on 09/11/2008 10:01 PM christos sofis wrote the following:
> 0) στην οθόνη αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

> Το έχω ήδη δοκιμάσει αλλά χωρίς κανένα αποτέλεσμα...
> Αυτή τη στιγμή στην εξωτερική οθόνη το Desktop είναι πολύ μεγαλύτερο από την
> πραγματική επιφάνεια της οθόνης με αποτέλεσμα να σκρολαρει η οθόνη
> δεξιά - αριστερά
> ώστε να δω ολόκληρή την επιφάνεια εργασίας.
>
> Έχει δοκιμάσει ποτέ κανείς κάτι αντίστοιχο με επιτυχία,
> χρησιμοποιώντας τον fglrx??

Υποθέτω ότι κάτι παίζει με τις δύο οθόνες (μία του laptop και μία η
εξωτερική) που φαντάζομαι έχουν διαφορετική ανάλυση, και γι`αυτό
μπερδεύεται.
Πρέπει να ψάξεις (google) μάλλον, πώς μπαίνουν μέσα στο xorg.conf οι
ξεχωριστές ρυθμίσεις, προσδιορίζοντας κάθε μία οθόνη screen, server
layout κλπ.
Άς βοηθήσει κάποιος πιο έμπειρος ... :-)