Re: Πρόταση βελτίωσης των όρω ν χρήσης του hellug forum

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Sep 11 10:52:37 EEST 2008

2008/9/10 Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr>:
> [...]

>    Ως αναγνώστης του φόρουμ *εσείς*
>    είστε ο μοναδικός υπεύθυνος να διαβάσει, να συγκρίνει, να κατανοήσει
>    και να χρησιμοποιήσει ότι γράφεται εδώ.

Αυτή την πρόταση την βρίσκω επίσης πολύ καλή (ακριβής, ξεκάθαρη και σύντομη)
+1 για να προστεθεί στην τελευταία παράγραφο του  προτεινόμενου κειμένου

>    Οι διαχειριστές δεν υπόσχονται ότι το περιεχόμενο του φόρουμ είναι
>    σωστό, ενημερωμένο με τις τελευταίες εξελίξεις, ή ότι μπορεί να
>    είναι χρήσιμο για κάποιο σκοπό.

αυτό καλύπτεται νομίζω πληρέστερα και σαφέστερα από την τελευταία
παράγραφο ως έχει:

# Δεν παρέχουμε κανενός είδους εγγύηση για το περιεχόμενο που έχουν
# δημοσιεύσει τα μέλη του φόρουμ. Ο κάθε επιμέρους συγγραφέας του
# δημοσιευμένου υλικού είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τις δημοσιεύσεις
# του και εκφράζει τις προσωπικές του απόψεις και όχι απαραίτητα τις
# απόψεις της Ένωσης Χρηστών και Φίλων Linux Ελλάδος ή των διαχειριστών
# του φόρουμ. Είναι αδύνατο για τους διαχειριστές του παρόντος φόρουμ να
# επιβεβαιώσουν την εγκυρότητα και τη συμφωνία με τους Όρους Χρήσης όλων
# των δημοσιεύσεων.