regular expression "not match"

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Fri Sep 5 10:23:50 EEST 2008

Στις Παρ 05 Σεπ 2008, ο/η Michael Iatrou έγραψε:

> Χμ, ξαναδιαβάζοντας το αρχικό mail, ίσως τελικά αυτό που θέλει να κάνει
> είναι από ένα string της μορφής:
>
> 	str1{str2}str3{str4}...
>
> να πετάξει έξω οτιδήποτε υπάρχει μέσα σε αγκύλες:
>
> $ echo 'abcd{efgh}ijkl{xy}z' | perl -ne 'print if s/{[^}]*}//g'
> abcdijklz

Θέλω να κάνω το ακριβώς αντίθετο, δηλαδή να *κρατήσω* οτιδήποτε υπάρχει μέσα
στις αγκύλες και να πετάξω ότι είναι εκτός.

Και θέλω να το κάνω όχι σε Perl, αλλά στα πλαίσια μιας εφαρμογής C++ / Qt4.

Now I know οτι η Qt4 έχει διάφορες συναρτήσεις για να το πετύχω αυτό, αλλά
νομίζω οτι ο λιγότερο hairy τρόπος είναι ένα regexp, αν μπορεί να υπάρξει ένα
που να κάνει μια τέτοια δουλειά.

Hope this helps...

Θοδωρής

--