efe

Nick Demou ndemou at gmail.com
Fri Sep 5 08:07:01 EEST 2008

2008/9/4 V13 <v13 at v13.gr>:
> Na kati poy isos na exei noima na prospathisoyme na kanoyme (h kati sxetiko)
> se ektheseis opos h Infosystem. 100% tha epeytan ta sagonia kai sigoyra
> apotrepei erotiseis toy styl: 'Ti mporei na kanei to Linux'
>
> http://www.youtube.com/watch?v=1DWzuIreDGA

πολύ καλή ιδέα v13. Στις εκθέσεις τέτοια φαντεζί πράγματα χρειάζονται.

> Apla xreiazomaste othones kai kartes grafikon.

6 ίδιες οθόνες 20" είναι όντως είναι δύσκολο να βρεθούν αλλά πάντως
μια,δυο,τρεις πρέπει να μπορώ να σας δανείσω εγώ. Σκεφτείτε
ενναλακτικά την πιθανότητα για μια 40άρα HDTV που κάποιος ίσως να
προτίθεται να δανείσει (εδώ ξεχάστε με γιατί πρέπει να ανήκω στο 1%
των ελλήνων που έχει μόνο μία τηλεόραση στο σπίτι και αυτή μικρή CRT).
Η ανάλυση της HDTV μπορεί να είναι χαμηλότερη αλλά όταν κάποιος βλέπει
την εικόνα απο τα 2 μέτρα δεν θέλει και παραπάνω.