OSS: A Successful Business Model or NOT..?

Aggelos Karalias d_angel at freemail.gr
Wed Oct 22 01:04:41 EEST 2008

Καλησπέρα σε όλους,

θα ήθελα να συζητήσω έναν προβληματισμό. Διάβαζα αυτό το άρθρο
http://blogs.the451group.com/opensource/2008/10/13/open-source-is-not-a-business-model/ το οποίο εν ολίγοις αφορά μια μελέτη που έκανε η συγκεκριμένη εταιρεία, 451Group, και παρουσιάζει το open source σαν μη βιώσιμο ως business model.

Ψάχνωντας λίγο και άλλες απόψεις πάνω στο θέμα και έχοντας κατά νου, και
την πολύ καλή, ΙΜΟ, ομιλία του Max Spevack στο Athens Digital Week που
ανέλυσε την προσέγγιση της Red Hat για το open source business model,
βλέπω ότι γενικά ο κόσμος είναι πολύ μπερδεμένος με το θέμα.

Ναι το open source είναι γενικά αποδεκτό σαν φιλοσοφία από (msχεδόν)
όλους όμως τι γίνεται σε επαγγελματικό επίπεδο. Είμαι ένθερμος
υποστηρικτής του open source και στην προσωπική μου ζωή και κυρίως
επαγγελματικά, δυστυχώς δουλεύοντας σε ένα αρκετά κλειστό περιβάλλον με
πολύ μουρμούρα κάθε φορά που διατίθεται το source ενός project.

Απλά θα ήθελα την άποψή σας για το OSS σαν επιχειρισιακή πολιτική και
για το τι συμβαίνει στον Ελληνικό χώρο. Υπάρχουν ελληνικές, βιώσιμες,
εταιρείες που λειτουργούν με αυτό και πως βλέπουν την πορεία του, αν
μπορεί κανείς να προβλέψει κάτι τέτοιο?

Άγγελος.

PS: to esteila me utf8 kai ellhnika giati toso greeklish einai zalada,
elpizw na mhn uparxei problhma..