mounting ethernet disk

axelmangr axelmangr at freemail.gr
Mon Oct 20 23:54:49 EEST 2008

Καλησπέρα σε όλους.

Έχω ένα desktop που τρέχει fedora 6 και ένα laptop που τρέχει fedora 9.
Το desktop συνδέεται με το router με καλώδιο και το laptop wirelessly.
Πήρα λοιπόν και ένα εξωτερικό ethernet (Lacie ethernet disk) σκληρό να
τον βάλω στο router να τον βλέπουν ούλοι. Μετά κατάλαβα ότι δεν είναι
απλά τα πράγματα. Πριν μπω σε λεπτομέρειες για το τι I/O errors μου
βγάζει ότάν κάνω copy θα ξεκινήσω με μια απλή ερώτηση: Πως να τον κάνω
mount? Χρησιμοποιώ το mount -t cifs -o
username=username,password=password //disk_ip/diskfolder
/localfilesystem/mountpath αλλά δεν είμαι και πολύ σίγουρος. Ξεκίνησα να
διαβάζω λίγα πράγματα για το cifs αλλά μόλις είδα ότι είναι κάτι σαν το
smb και ότι οι περισσότεροι το χρησιμοποιούν όταν έχουν και ένα XP στο
δύκτιο μπερδεύτηκα λίγο. Μπορείτε να με βοηθήσετε και να με κατευθύνετε?

Ευχαριστώ πολύ
axelmangr