cross-platform εφαρμογή: αναζητείται frontend, backend σε fortran

Thanos pampo at freemail.gr
Sat Oct 18 19:40:40 EEST 2008

Γεια σας!

Ζητώ συγνώμη για το πιθανώς off-topic ερώτημά μου αλλά νομίζω πως είναι
το καταλληλότερο μέρος για να αρχίσω να συλλέγω συγκεκριμένες
πληροφορίες μιας και οι γνώσεις μου δεν με βοηθούν να αξιολογήσω αυτά
που βρίσκω στο διαδίκτυο.

θέλω να φτιάξω μια cross-platform εφαρμογή της οποίας το backend θα
είναι γραμμένο σε fortran 90/95. Μηχανικός βλέπετε και είναι η γλώσσα με
την οποία έχω ασχοληθεί μέχρι τώρα, αλλά τα προγράμματα που έχω φτιάξει
  πάντα τρέχαν σε περιβάλλον τερματικού. Τίποτα με GUI δηλαδή.

Το ερώτημά μου είναι το εξής· υπάρχει κάτι που μπορώ να χρησιμοποιήσω
για να φτιάξω το frontend το οποίο θα συνεργάζεται καλά με την fortran
και θα έχω ένα αποτέλεσμα που θα δουλεύει; Ή είναι άδικος κόπος η
fortran και θα ήταν προτιμότερο να «μάθω» άλλη γλώσσα;

Άντε και το βρίσκουμε αυτό το κάτι που συνεργάζεται με την fortran, πως
στο καλό κάποιος φτιάχνει μια τέτοια εφαρμογή; Πως δηλαδή φτιάχνω το
πρόγραμμά μου ώστε να λαμβάνει εντολές και τιμές από το frontend; Είπαμε
μηδαμινή εμπειρία σε «γραφικό» προγραμματισμό... Δεν ζητώ φυσικά οδηγίες
αλλά links σε tutorials, howtos, κτλ.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.