rsync repo με versioning

Harris Kosmidhs hkosmidi at laboratorium.gr
Thu Oct 16 09:31:24 EEST 2008

Lysimachos Zografos wrote:

> Καλημερα,
>
> Εργαζομαι σε 3 υπολογιστες (Fedora 9, SL6 και ενα MacBook), κατ'
> επεκταση εχω ενα folder "Work" (1.5G, αρκετα SQL dump flat files,
> Eclipse workspace, spreadsheets, παρουσιασεις κλπ ) το οποιο πρεπει να
> κανω manually update στους αλλους δυο οποτε δουλευω σε εναν. Θα ηθελα
> να κανω εναν απο τους δυο Desktop κατι σαν backup repository οπου μεσω
> rsync θα μπορουσα λιγο πιο απλα να συγχορνιζω τα παντα - αλλα
> παραλληλα να μπορω να δουλευω και στον Desktop που θα ειναι το repo
> και να συγχρονιζω και τους αλλους αντιστοιχα. Καπακι σε αυτο θα ηθελα
> [...]
Όπως είπε και ο Κεραμίδας 1.5Gb ίσως είναι πολύ για ένα repository.
Φαντάζομαι όμως αυτό θα μπορούσε να σπάσει, σωστά; Αφου πχ μιλάς για
eclipse workspace τότε φαντάζομαι το κάθε project που έχεις απο κάτω
μπορεί να είναι ένα αυτόνομο repository.

Έτσι έχω για παράδειγμα τις σελίδες που σχεδιάζω μαζί με τα sql dumps.
Κάθε project όμως είναι ένα repository. Για το σκοπό αυτό έχω ένα παλιο
PC με svn επάνω το οποίο το βλέπω και μέσω internet. Όπου και να είμαι
με το laptop κάνω commit/update μέσω WebDAV + svn.

Χάρης