rsync repo με versioning

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Oct 15 21:38:42 EEST 2008

On Wed, 15 Oct 2008 18:49:52 +0300, Lysimachos Zografos <lzografos at gmail.com> wrote:
> Εργαζομαι σε 3 υπολογιστες (Fedora 9, SL6 και ενα MacBook), κατ'
> επεκταση εχω ενα folder "Work" (1.5G, αρκετα SQL dump flat files,
> Eclipse workspace, spreadsheets, παρουσιασεις κλπ ) το οποιο πρεπει να
> κανω manually update στους αλλους δυο οποτε δουλευω σε εναν.

> Θα ηθελα να κανω εναν απο τους δυο Desktop κατι σαν backup repository
> οπου μεσω rsync θα μπορουσα λιγο πιο απλα να συγχορνιζω τα παντα -
> αλλα παραλληλα να μπορω να δουλευω και στον Desktop που θα ειναι το
> repo και να συγχρονιζω και τους αλλους αντιστοιχα.

> [...]

1.5 GB ίσως είναι πολύ για *ένα* repository, αλλά αυτό που περιγράφεις
είναι πολύ κοντά στον τρόπο με τον οποίο δουλεύουν τα distributed SCM.

Έχεις δουλέψει ποτέ με Mercurial ή Git;

    http://en.wikipedia.org/wiki/Mercurial_(RCS)
    http://en.wikipedia.org/wiki/Git_(software)

Με ένα κατανεμημένο version control σύστημα μπορείς να δημιουργήσεις
«κλώνους» από ένα κεντρικό, master tree, και να δουλεύεις ανεξάρτητα
στον κάθε κλώνο.  Όποτε θέλεις να συγχρονίσεις δύο κλώνους μπορείς να