syngentrotikes katastaseis

Lefteris Dimitroulakis edimitro at tee.gr
Tue Oct 14 18:20:14 EEST 2008

Στις Tuesday 14 October 2008 11:41:13 ο/η Γιώργος Πάλλας έγραψε:

> Περίεργο. Εγώ έστειλα την κατάσταση στα μέσα Σεπτεμβρίου με debian
> (Ιceweasel) και δεν μου έβγαλε κανένα περίεργο μήνυμα. Το αρχείο που
> έστειλα λεγόταν: sygk2007z.zip. Το δικό σου τί όνομα είχε;

Η εφαρμογή στην οποία δημιουργώ τον πίνακα πελατών
παράγει επίσης και το αρχείο με επίθεμα .zip που
όμως δεν γίνεται αποδεκτό.
Τέλος πάντων μια φορά το χρόνο γίνεται αυτό αλλά
δίχνει πως ακόμη έχομε ...δρόμο να διανήσομε.

Ευχαριστώ
Λευτέρης