Re: βοήθεια με fonts σε thunderbird - SOLVED!

Λουκάς Σταμέλλος lstamellos at gmail.com
Fri Oct 10 13:22:55 EEST 2008

Στις 10 Οκτώβριος 2008 12:50 μμ, ο χρήστης Giorgos Pallas
<gpall at ccf.auth.gr> έγραψε:

> Για εξήγησέ το αυτό... Το Unicode δεν υποτίθεται ότι είναι το Καλό [ΤΜ]
> ;;; Κάποια στιγμή δεν υποτίθεται ότι πρέπει να ξεφύγουμε από τις
> αμαρτίες του παρελθόντος (ISOXXXX-X);

===OFF TOPIC===
(Δεν άντεξα!)

Μα, τώρα κι εσύ, Χριστιανέ μου (Βουδδιστή μου, Μουσουλμάνε μου,
Σικχιστή μου, Ιουδαίε μου, Μαρξιστή μου, Αγνωστικιστή μου, ή ό,τι
άλλο) ...  !!! Ψάχνεις στα σοβαρά να μάθεις για ποίον απίθανο λόγο ο
Ρικούδης μπορεί να θεωρεί κάτι "αηδία"; :P
===OFF TOPIC===

Φιλικά,
--
Λουκάς Σταμέλλος