mount point ενός flash

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Oct 10 08:17:24 EEST 2008

Θοδωρής Λύτρας wrote:
> Στις Πεμ 09 Οκτ 2008, ο/η V13 έγραψε:

> Όχι, δεν είναι αυτό που θέλω.
> Δε θέλω να το κάνω χειροκίνητα mount το flash μου.
> Φυσιολογικά τα flashάκια γίνονται αυτόματα mount, υποθέτω με κάποιο udev
> rule - δε θέλω εγώ να πειράξω κάτι εκει.
>
> Απλώς θέλω το link (αν γίνεται) να δείχνει σε φάκελο του *συγκεκριμένου*
> flash, ανεξαρτήτως mount point και ανεξάρτητα αν τυχον εγώ έχω κάτι άλλο στο
> συγκεκριμένο mount point. Πως να το πω:
>
> /home/bones/foufoutos -> /{ID του φλασακίου μου}/foufoutos
>
> και όχι /home/bones/foufoutos -> /{mount point}/foufoutos

> [...]

Το symlink είναι περιτό. Αν καταλαβαινω σωστά, αυτό που ουσιαστικά
θέλεις είναι να έχεις ένα σταθερό mount point ανεξάρτητα από το αν
έβαλες στην υποδοχή USB το "USB stick A" ή το "USB stick B".

Ο μόνος τρόπος που μπορώ να σκεφτώ (επειδή με είχε απασχολήσει κι εμένα
παλιότερα) είναι να δημιουργησεις ένα custom policy για το HAL, ώστε το
mount point για τα sticks Α και Β να είναι σταθερό.

Για παράδειγμα, με το παρακάτω policy

<deviceinfo version="0.2">
  <device>
   <match key="block.is_volume" bool="true">
   <match key="volume.fsusage" string="filesystem">
   <match key="@block.storage_device:storage.vendor" string="IOMEGA">
   <match key="@block.storage_device:storage.model" string="ZIP 100">
   <merge key="volume.policy.desired_mount_point"
type="string">/media/myzip</merge>
    <merge key="volume.label" type="string">My ZIP Disk</merge>
   </match>
   </match>
   </match>
   </match>
  </device>
</deviceinfo>

η ZIP δισκέττα γίνεται πάντα mount στο /media/myzip.

Από εκεί και πέρα μπορεί να υπάρχει ένα custom symlink προς το
/media/myzip σε οποιοδήποτε άλλο σημείο του filesystewm.

Κάπως έτσι θα μπορέσεις να το κάνεις και για τα usb sticks. Για το πώς
θα γράψεις το policy, το μόνο που μπορώ να σε παραπέμψω είναι ένα post
που είχα γράψει παλιότερα:
http://www.g-loaded.eu/2005/09/19/a-different-approach-hal/
Σίγουρα θα βρεις καλύτερες πληροφορίες αν ψάξεις το ιντενρετ.

Από τότε έχουν αλλάξει κάποια πράγματα. Πχ δεν υπάρχει πλέον το
hal-device-manager ή το fstab-sync. Δοκίμασε την "lshal" ή όποιο άλλο
καινούριο εργαλείο.

Η όλη διαδικάσία είναι λίγο σπαστική έως εκνευριστική. θα σου πρότεινα
να σκεφτείς μήπως τελικά δεν το χρειάζεσαι το σταθερό mount point.