βοήθεια με fonts σε thunderbird - SOLVED!

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Thu Oct 9 23:47:27 EEST 2008

On Thursday 09 October 2008 V13 wrote:

> En eti 2008 me truetype fonts, unicode support, freetype 2.3 kai fontconfig
> 2.6 einai ligo lathos o tropos poy xeirizontai ta fonts ta moziloeidi.
> Pleon to font substitution einai doyleia ton bibliothikon (freetype, qt,
> gtk, whatever) kai oxi toy programmatos (firefox, thunderbird). Prosopika
> den ksero kanenan poy tha eixe problima me ena aplo font selection gia oles
> tis glosses a'la konqueror.
>
> Opote, en syntomia, mallon to interface.
>
> <<V13>>

Αυτό βέβαια όταν το font substitution λειτουργεί σωστά.
Γιατί βρήκα αυτή τη σελίδα [1], όπου στο τέλος του post θα δείτε μια φράση
γραμμένη σε πολυτονικό. Σε firefox, opera εμφανίζεται σωστά· σε konqueror
(kde 3.x και 4.χ) όχι

Μπορείτε να δείτε ότι έχει γίνει μια συζήτηση στη λίστα kfm-devel του KDE,
όπου μου είπαν ότι πρόκειται για font substitution bug της qt, το οποίο και
ανέφερα [3], αλλά και πάλι δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος ότι θα το κοιτάξει
κάποιος (όταν έγινε η εισαγωγή του bug από τους ανθρώπους της QT, μου είπαν
ότι δεν είναι σίγουροι για το αν είναι όντως πρόβλημα δικό τους, παρότι τους
ετοίμασα και μια σελίδα όπου φαίνεται ακριβώς τι συμβαίνει [2]). Δηλαδή τρέχα
γύρευε...

[1] - http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2008/09/sic.html
[2] - http://members.hellug.gr/sng/qt-polytonic/
[3] -
http://trolltech.com/developer/task-tracker/index_html?id=229099&method=entry

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-hellug.html